Hyppige tredjeparter ved digital annoncering

Tredjeparter listet nedenfor, er tredjeparter der ofte anvendes til enten analysering af besøgende på hjemmesider, eller til brug af remarketing.

  • Facebook pixel (Facebook.com)
  • Google Analytics (Google.com)
  • Google Tag Manager (Google.com)
  • Google Ads (Google.com)
  • Hotjar (Hotjar.com)
  • New Relic (Newrelic.com)
  • Segment (Segment.io)
  • Crazyegg (Crazyegg.com)
  • Doubleclick (Google.com)
  • Adroll (Adroll.com)
  • Leadfeeder (Leadfeeder.com)
  • Funnel (Funnel.io)
  • Woopra (Woopra.com)
  • Adobe (Adobe.com)
  • Mixpanel (Mixpanel.com)
  • Piwik (Piwik.pro)
  • Statcounter (Statcounter.com)
  • Twitter Analytics (Twitter.com)
  • Clicky (Clicky.com)
  • Kissmetrics (Kissmetrics.com)
  • Matomo (Matomo.org)

 

Ydermere, så har Danske Medier også skrevet en liste over øvrige URL’er.

Du kan finde listen her

 

Hvis du gerne vil vide mere om online markedsføring, online branding og hvordan cookies bliver anvendt, så anbefaler vi at du ser nogle youtube videoer eller søger lidt rundt på Google med søgningerne “website cookies” og “website tracking”.

Ellers kan I også altid spørge bureauer til råds. Både bureauer der arbejder med online marketing, SEO, GDPR eller lign. De er som regel villige til at besvare diverse spørgsmål.

Be the first to comment

Leave a Reply

Din email adresse vil ikke blive vist offentligt.


*